TEMATSKE SOBE – KIDS ESCAPE ROOM
Upotrebite maštu, istražite tajanstvene tematske sobe, rešite zagonetke kao pravi heroji i stvorite nezaboravnu avanturu!
Upotrebite maštu, istražite tajanstvene tematske sobe, rešite zagonetke kao pravi heroji i stvorite nezaboravnu avanturu!
Dob: 6-13 godina
Lokacije: Rijeka, Slavonski Brod, Niš
Tematska priča:
Danas je taj dan, napokon je došlo vreme za dugo očekivani školski izlet, i to u zoološki vrt. No, tokom mirnog razgledanja začuje se ALARM i glas kroz razglas koji govori kako svi moraju napustiti ZOO, i ljudi i životinje jer gradu preti neviđena oluja… Odjednom baš do vaše grupe dolazi uspaničena mlada čuvarka ZOO-a i moli vas za pomoć, kolega čuvar je u ovoj zbrci nestao, a u njegovoj kancelariji nalazi se odeljak sa posebno čuvanim mini životinjama. Niko osim njega ne zna šifre za otključavanje kaveza i oslobađanje životinja.
Ekipo, morate pomoći i pronaći šifre, te osloboditi životinje i skloniti ih na sigurno. Imate samo 60 minuta pre nego oluja pohara ZOO i ugrozi i vas i životinje.
CILJ IGRE: Osloboditi i spasiti životinje.
Dob: 6-13 godina
Lokacije: Pula, Split, Slavonski Brod, Niš
Tematska priča:
Naučnici su u svojoj laboratoriji uspeli proizvesti čak tri opasna virusa kojima decu žele pretvoriti u robote kojima će oni upravljati.
O ne, to nikako ne bi bilo dobro. Zato ste vi tu. Djeca koja mogu spasiti svijet!
Uskočite u ulogu naučnika i sprečite da virusi budu pušteni u spoljašnji svet. Zadatak vam je da u manje od 60 minuta, pre početka radnog vremena laboratorije, pronađete dobro skrivene bočice sa virusom, deaktivirate ih te osvojite diplomu spasitelja dečjeg sveta!
CILJ IGRE: Pronaći i deaktivirati tri virusa.
Dob: 7-13 godina
Lokacije: Zadar, Rijeka, Niš
Tematska priča:
Dobro došli na usamljeno ostrvo na kojem se nalazi samo poneka palma I napuštena Gusarska konoba. Konobu su gusari rado posećivali prilikom svojih dugih putovanja kako bi se odmorili I družili. Bojeći se napada pirata, prilikom jedne od poseta, kako bi zaštitili svoje tek pronađeno blago, kreirali su niz zagonetki I sakrili svoj kovčeg sa blagom. Gusari su se otisnuli na sledeće putovanje I više se nisu vratili u Gusarsku konobu u kojoj je ostalo blago koje niko do današnjeg dana nije uspeo pronaći i otvoriti.
CILJ IGRE: Danas vi ulazite u ulogu gusara i putujete nekoliko vekova unazad, ali imate samo 60 minuta pre povratka u sadašnjost, da pratite tragove, rešite sve prepreke I otključate kovčeg sa blagom.
Dob: 6-13 godina
Lokacije: Pula, Split
Tematska priča:
Ti i tvoji drugovi pokušali ste da ukradete slatkiše iz fabrike slatkiša na kraju grada, ali uhvatili su vas!
Policija vam je stavila lisice i pustila vas da čekate kombi kojim će vas odvesti u zatvor. Imate 60 minuta do povratka policajaca, da se oslobodite lisica, ukradete te slatkiše i pobegnete. Hoćete li uspeti ukrasti slatkiše pre isteka vremena ili će te ostati praznih ruku?
CILJ IGRE: Pronaći i uzeti slatkiše.
Dob: 7-13 godina
Lokacije: Zadar, Split
Tematska priča:
Sinoć je neko provalio u kancelariju poznatog detektivskog para, gospodina I gospođe Krimić. Izgleda da ih je zanimao ˝Slučaj nestale aktovke˝ koji detektivi upravo istražuju. Čini se da provalnici nisu ništa ukrali već su ispremeštali I sakrili dokaze kako se ne bi otkrio pravi osumnjičeni.
Detektivski par Krimić pozvao je baš vas na ovu tajnu misiju, da im pomognete rešiti slučaj i pronaći tačnog počinioca….Ali izgleda da vam nisu baš sve rekli, ali šta su prećutali i šta to znači za vas, te kako tajna misija može krenuti u potpuno drugom smeru….?! Saznaćete u idućih 60 minuta, koliko imate vremena da pronađete dokaze pre početka suđenja…
CILJ IGRE: Rešiti ˝Slučaj nestale aktovke˝
Dob: 7-12 godina
Lokacije: Rijeka, Osijek
Tematska priča:
U svetu skrivenom od očiju običnih ljudi postoji posebna škola – Škola magije, gde deca s posebnim moćima dolaze kako bi naučila sve veštine čarobnjaštva. No, jednoga dana nestale su dragocene knjige čarolija iz čak četiri predmeta, te preti opasnost da svi čarobnjaci izgube svoje moći. Škola je odmah zatvorena najjačom čarolijom zatvaranja, te počinitelj nije mogao pobeći. Kako bi se rešio tragova koji vode do njega, sakrio je knjige unutar jedne učionice. Sada je zadatak na vama, mladi i hrabri čarobnjaci, da otkrijete gde su skrivene ukradene knjige i vratite moć čarolijama kako bi spasili školu i vratili red u svet magije. Imate samo 60 minuta za taj zadatak, jer ako Čarobne knjige ne budu pronađene do tada, svetu magije nema oporavka.
CILJ IGRE: Pronaći četiri Čarobne knjige